למידה מאתגרת מסוג Mystery Skype
מילות מפתח:
דגמים פדגוגיים
דוגמאות אוטנטיות
הוראה מאתגרת
חדשנות פדגוגית
כיתה
למידה אינטראקטיבית
למידה מתוקשבת
למידה סינכרונית
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
למידה מאתגרת מסוג Mystery Skype היא מודל חדשני של הוראה פעילה שמטרתה לאתגר את תלמידי הכיתה היוצרים דיאלוג מתוקשב בסקייפ עם כיתה אחרת בעולם. מדובר על מתכונת של הוראה מאתגרת שנועדה לפתח אצל התלמידים סקרנות , עניין וחשיבה ביקורתית . המטרה של התלמידים היא לזהות את מיקום ביה"ס ( מקום, מדינה , שם ביה"ס ) אתו הם מתקשרים בטרם בית הספר השני שנמצא בקצה השני של השיח המתוקשב יצליח לזהות בעצמו את מיקום ביה"ס והשתייכותו. המשחק המתוקשב יכול להשתלב בלימודי גיאוגרפיה או היסטוריה בבתי ספר יסודיים.
What is a Mystery Skype?
ד״ר דבי סמואלס פרץ היא חוקרת בתחום הכשרת מורים בבוסטון
תודה לסמנכ"לית משרד החינוך גילה נגר על המידע
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya