למידה אותנטית כיום – השפעת האינטרנט וסביבות הלמידה הממוחשבת
מאת: Marilyn M. Lombardi
מילות מפתח:
למידה אותנטית
למידה מקוונת
למידה מתוקשבת
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סביבת הוראה-למידה
שיטות הוראה חלופיות
שילוב אינטרנט בהוראה
שילוב מחשב בהוראה
מקור:
למידה תוך כדי עשייה נחשבת כלמידה היעילה ביותר והאינטרנט מוסיף לה מימדים שקודם היו בלתי אפשריים כגון המחשה ויזואלית של מקרים ותהליכים, סימולציה ממוחשבת ועוד. המאמר בוחן באופן מקיף את המשמעויות של למידה אותנטית ואת השפעת האינטרנט והסביבות המתוקשבות עליה. נסקרים פרויקטים שונים בארה"ב המנצלים את סביבות המחשב והאינטרנט על מנת לקרב את הלמידה האותנטית לעולמם של התלמידים והסטודנטים ולאתגר אותם, ביניהם משחקי סימולציה ממוחשבים בתחומי איכות הסביבה והגיאוגרפיה המבוססים על הקשרים בינתחומיים רחבים (The Mekong e-Sim). כמו כן, מובאת הדוגמא של למידת כתיבה באמצעות סביבת למידה מתוקשבת שיתופית לעמיתים Calibrated Peer Review (CPR) ומוצגים יתרונותיה ללומדים מבחינת תפיסת הלמידה האותנטית.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya