ללמוד עם מחוות ידיים

לדבר עם הידיים תמיד נראה לנו יותר מעניין ועכשיו אנו מתחילים להבין גם מדוע? באוניברסיטת רוצ'סטר הראו החוקרים שתלמידים שלמדו אלגברה עם מחוות ידיים זכרו את החומר הנלמד אחרי 3 שבועות פי 3 יותר מאשר תלמידים שלמדו את החומר רק באמצעות דיבור.
מעניין שבחקר ההתנהגות אכן הראו שמחוות ידיים קשורות עם העברת מסרים מתוחכמת יותר  מאשר למשל הבעות פנים...
 
מה דעתך?

    מחוות ידים הן חלק אינטגרלי מן הטקסטים המתמטיים – דבר שידוע לכל מי שחוקר טקסטים באמצעות כלים כמו טיפוסי נתונים וסתם הסתכלות במה שקורה במציאות בחדרי ההוראה במקצועות רוויי מתמטיקה. מניעת מחוות ידים ממורי מתמטיקה זה כמו מניעת שימוש במקורות במאמרים אקדמיים.

    פורסמה ב 11/09/2007 ע״י יהושפט גבעון
    מה דעתך?