ללמד את המורים לעתיד לפתח את זהותם המקצועית על מנת להסתגל לרפורמות בהוראת המתמטיקה

מקור וקרדיט:
Jasmine Y. Ma, Marcy Singer-Gabella. "Learning to Teach in the Figured World of Reform Mathematics: Negotiating New Models of Identity", Journal of Teacher Education. Washington: Jan/Feb 2011. Vol. 62, Iss. 1; pg. 8.

  בעקבות הרפורמות החוזרות ונשנות בלימודי המתמטיקה, מורים לעתיד צריכים לרכוש יותר מאשר כלים פדגוגיים, אם ברצונם להפוך למורים מצליחים. על המורים להבין מה המשמעות של השתתפות בעולם שעוצב בעקבות רפורמה בחינוך, לפתח מודלים של זהות עבור המשתתפים בעולם כזה ולדון בהבניות חדשות של מקצוע המתמטיקה. המאמר בוחן את הכניסה של מורים לעתיד לתוך עולם פדגוגי שעוצב מחדש  לפי הרפורמה במקצוע המתמטיקה ומציג שלושה מקרים מתוך כיתה של הכשרת מורים למתמטיקה לבית הספר היסודי. במקרים המתוארים בארה"ב, מציעים המנחים הגדרות חדשות לתפקיד של "מורה" ושל "ילד" הסטודנטים להוראה דנים במודלים החדשים של זהות ושל מושגים בתחום המתמטיקה כאשר הם מיישמים את הגדרת התפקיד הללו בדרכים שונות.
קישור לתקציר המאמר באנגלית  

הסיכום נכתב ע"י מיכל זרזבסקי, מידענית ועורכת תוכן במכון מופ"ת
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?