לאפשר ל"מייקרים" ליצור את "הדבר הגדול הבא"

מאת: Ray Almgren

ה"מייקרים" (Makers) מוכרים מזמן כתחביבנים או כבעלי מלאכה. אולם, עם הגישה ההולכת וגוברת לכלים מקצועיים תנועת המייקרים משנה את העסקים כרגיל. באמצעות שיתופיות וקישוריות, המייקרים משרים חדשנות על בסיס יומי עם יצירת חפיצים (גאדג'טים) חכמים, מכונות, רובוטים ומחשוב לביש (Wearables).

על מערכות חינוך לאמץ כלים ומשאבים אשר יאפשרו למחנכים ליצור סביבות למידה המבוססות על פתרון בעיות במקום הרצאות חד-צדדיות. מספר מוסדות להשכלה גבוהה, כגון אוניברסיטת קליפורניה בברקלי ואוניברסיטת המדינה של אריזונה, מובילים את השינוי על ידי יצירת חללי מייקרים בקמפוסים כדי לאפשר לסטודנטים לשתף פעולה, אך מוסדות השכלה אחרים צריכים ללכת בעקבותיהם כדי להכשיר את הלומדים לחדשנות של מחר. אנו זקוקים לכך שבתי ספר בכל הרמות ישנו את הכיתות והספריות המסורתיות לחללי מייקרים שיתופיים.

לסקירה המלאה

Enabling Makers To Create “The Next Big Thing”

ראו גם:

תנועת הלמידה הפעילה והיצירה הטכנולוגית בחינוך הנקראת The Maker Movement

מה דעתך?

    יחד עם שותפתי ד"ר דינה כהן-אור, אנו מפתחות גישה זו בעבודה עם מורים.
    אנו חושבות שזו חובה במערכת החינוך לשם פיתוח וטיפוח לומדים יצירתיים, מפתחי רעיונות ובעלי תודעה אישית וחברתית.
    16432037450166995574

    פורסמה ב 21/06/2020 ע״י מיכל פוקס

    יחד עם שותפתי ד"ר דינה כהן-אור, אנו מפתחות גישה זו בעבודה עם מורים.
    אנו חושבות שזו חובה במערכת החינוך לשם פיתוח וטיפוח לומדים יצירתיים, מפתחי רעיונות ובעלי תודעה אישית וחברתית.

    פורסמה ב 21/06/2020 ע״י מיכל פוקס
    מה דעתך?