כשלון – אבל לא בהכרח לתקשוב
מאת: ג'יי הורוויץ
מילות מפתח:
בתי ספר
הוראה בסיוע מחשב
הוראת מתמטיקה
מתמטיקה
סביבות הוראה-למידה מתמטיות
סביבות למידה מתוקשבות
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
ג'יי הורוויץ מדווח על ההחלטה של כמה בתי הספר הציבוריים בעיר ניו יורק לוותר על התוכניות הייחודיות שלהם ללמידה אישית. לפני שנה, שלושה בתי ספר היו הפיילוט הראשון של תכנית, ושניים מאלה החליטו כבר השנה לא להמשיך בה. ההחלטה כנראה קשורה למחקר על התכנית שהתפרסם במהלך הקיץ. המחקר לא מצא הישגים משמעותיים אצל התלמידים שלמדו בתכנית.
"חשוב לזכור שלעתים קרובות תכניות חינוכיות מתוקשבות נופלות על העדר הטמעה אצל המורים. יתכן שכך גם עם School of One, ושכדי שהוא יצליח המורים יצטרכו להכיר אותו טוב יותר ולהבין מה אפשר לעשות איתו. סביר להניח שהמסנגרים על התכנית יטענו משהו כזה, ומן הראוי לכבד את הטענה. אבל לאור ההתלהבות הגדולה שהפרויקט זכה לה, והכסף הרב שהושקע בו, אולי מותר להשמיע מידה מסויימת של ציניות".
למאמרון המלא של ג'יי הורוויץ
כשלון - אבל לא בהכרח לתקשוב
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya