כמה מחשבות על הוראה
מאת: מילי אפשטיין-ינאי
ד"ר מילי אפשטיין-ינאי
"כמה מחשבות על הוראה" התפרסם בכתב העת אנליזה ארגונית 17 (אוגוסט, 2012).
המאמר המלא מצורף כקובץ PDF בטור המידע מצד שמאל ( " חומרים נוספים) .
במאמר זה מעמיקה לדון המחברת ( ד"ר מילי אפשטיין –ינאי ) בכמה מחשבות על הוראה ולמידה, במיוחד על האופן שבו הוראה ולמידה באות לידי ביטוי בתהליך הכשרת המורים. היא התמקדה בשלושה מושגים מרכזיים בתהליך ההוראה-למידה: פליאה, סקרנות וחקרנות , ובעזרתם ניסתה להאיר תהליך זה.
לסיכום המאמר היא כותבת : "מבלי להדגיש את החיבור העתיק בין הוראה למעשה של אדם העומד נוכח אי־ידיעתו — אי אפשר ללמד. כדי ללמד צריך להשתוקק ללמוד. גלגוליה העכשוויים של הכשרת המורים בכל שלביה השונים נעדרת, כך נדמה לי, השתוקקות זו."
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya