יצירת מוטיבציה בקרב סטודנטים , האם הבעיה נפתרה ?

 Paul E. Garrett, ITT Technical Institute, Columbia, South Carolina

מקור וקרדיט : כתב העת על הגובה, מרץ 2010
תרגום ועיבוד: עמרם אשל, אוניברסיטת תל-אביב

המחבר טוען שהאחריות ליצירת מוטיבציה ללמידה בקרס סטודנטים נמצאת בידיו של המורה, והוא מציע שלוש דרכים לשיפורה: לקדם את הערך של הנושא בעיניהם, להעלות את הביטחון העצמי של הסטודנטים ולשפר את האווירה בכיתה, אולי כך תצליחו גם אתם לקדם את הלמידה שלהם.


קישור לכתב העת על הגובה

למאמר המלא

יצירת מוטיבציה בקרב סטודנטים , האם הבעיה נפתרה ?


ראה גם :

מה שאנו יודעים על הנעת עובדים ולומדים מוטעה

מוטיבציה פנימית ומוטיבציה חיצונית: הגדרות קלאסיות וכיוונים חדשים

לקראת גיבוש תיאוריה לחקר הנעה של לומדים בלמידה מרחוק המבוססת על עקרונות הפסיכולוגיה החיובית

ממצאי מחקר על מוטיבציה בלמידה מרחוק

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?