יישום סביבה לימודית מתוקשבת בבתי הספר: ארכיטקטורה למעורבת רבה יותר בלמידה

מאת: Don Passey
Passey, Don. " Implementing learning platforms into schools: an architecture for wider involvement in learning", Learning, Media & Technology; Dec2011, Vol. 36 Issue 4, p367-397, 31p. 


הנחיה של מחלקה ממשלתית באנגליה דרשה מכל בתי הספר ליישם כלים כדי לתמוך בהיבטים החשובים של למידה, ונראה כי אמצעים אלה דורשים הכללה של סביבות לימודיות מתוקשבות (learning platforms).

מאמר זה, משתמש בהוכחה ממחקר בן שנתיים וחוקר דוגמאות של פרקטיקת הלמידה במגוון בתי ספר. המאמר מראה שמעודדים היבטים מסוימים של פעילות ולמידה, ושמתחילות להופיע פרקטיקות היכולות להוביל לצורות עתידיות של מעורבות והשתתפות מוגברות בפעילויות הלמידה הן עבור ההורים והן עבור התלמידים והמורים.

המאמר מראה שלסביבה לימודית מתוקשבת יש פוטנציאל לספק ארכיטקטורה שתאפשר להורים לקבל גישה רבה יותר לאמצעים ולפיגום כדי לתמוך בלמידה ומציע מהו הפוטנציאל העתידי שעשויים להכיל גישה הורית משולבת ותמיכה.

    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    חיזוק למחקר ניתן לקבל מכל מי שנכח בסיור בבית הספר אשכול באשדוד, בו הדגימו פעילות פדגוגית איכותית (ומעורבות הורים) בעזרת מערכת לניהול למידה Moodlehttp://champions1000.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

    פורסמה ב 24/01/2012 ע״י נדב קבלרציק
    מה דעתך?
yyya