טרנספורמציות הוראה תחת תכנית לימודים ריכוזית וקהילת מורים לומדת: התנסות של שני מורים סיניים לכימיה בפיתוח הוראה מבוססת חקר

מאת: Su Gao

Gao, Su. Wang, Jian. Teaching transformation under centralized curriculum and teacher learning community: Two Chinese chemistry teachers' experiences in developing inquiry-based instruction. Teaching & Teacher Education. Nov2014, Vol. 44, p1-11. 11p.

ייסוד של סטנדרטים ריכוזיים לתכניות לימודים של בתי ספר המבוססים על קהילות לומדות של מורים, דרושות ככל הנראה לביצוע רפורמה בלימודי מדעים לקראת הוראה מבוססת חקר, במדינות רבות.

מחקר זה בוחן הנחות אלה בהתבסס על נתוני ראיונות, מסמכים ומערכי תכנון, משני מורים לכימיה בבית הספר התיכון בסין.

הממצאים מצביעים על כך ששני המורים פיתחו סוגים שונים של פרקטיקות הוראת מדעים למרות שהם עבדו תחת מסגרת הוראת המדעים הריכוזית ובקהילות לומדות מבוססות בית ספר של מורים.

התנסויות הוראה שונות של שני המורים ותרבות ההוראה בבתי הספר שלהם יצרו אינטראקציה עם תכנית הלימודים הריכוזית וקהילת ההוראה של המורים ועיצבו, כתוצאה מכך, את פרקטיקות ההוראה שלהם בדרכים שונות.

לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הבנת הרפורמה עבור המאה ה-21 בתכנית הלימודים בסין

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?