חשיבה דיגיטאלית – האתגר הגדול של עיצוב סביבה שמישה למשתמש הנאיבי

 
פרופסור עשת פירט 6 מיומנויות קוגניטיביות שמפעילים המשתמשים:
 
חשיבה צילומית
·                  חשיבת שעתוק
·                  חשיבה מסתעפת
·                  חשיבת מידע
·                  חשיבה חברתית-רגשית
·                  חשיבת זמן אמת
 
המשמעות העיקרית של המחקר היא בבדיקה של 3 קבוצות גיל: נוער, צעירים ומבוגרים, ובחינת ההתפתחות דרכי החשיבה שלהם לאורך השנים. הרצאה זו משמשת כנקודת מוצא להבנת התפקוד של משתמשים בסביבה דיגיטאלית וביכולת שלהם ללמוד בסביבה זו. השורה התחתונה של המחקר – חשיפה רבה לאינטרנט אינה מסייעת לחשיבה ביקורתית אם הנחשף לא רכש לפני כן כלים לכך.
 פרופ' עשת יציג את המחקר במלואו בכנס צ'ייס השנתי למחקרי טכנולוגיותלמידה  - 2008.
 
תודה לשרון גרינברג על הדיווח מיום השימושיות הבינלאומי שנערך ב-8 בנובמבר בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה.
מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?