חקר מקרים מצולמים בהוראת המדעים – מערכת מתוקשבת באינטרנט
מאת: Michael Barnett
מילות מפתח:
אימון ממוחשב
אירועי למידה
הוראת המדעים
הכשרת מורים
חקרי מקרה
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
פרחי הוראה
מקור וקרדיט:
Barnett, Michael. "Using Authentic Cases through the Use of a Web-Based Professional Development System to Support Preservice Teachers in Examining Classroom Practice", Action in Teacher Education, v29 n4 p3-14 Win 2008.
המאמר מתאר את הרציונאל להפעלת מערכת מתוקשבת באינטרנט בשם Inquiry Learning Forum שנועדה לתמוך בפרחי הוראה בארה"ב המתמחים בהוראת המדעים. המערכת המתוקשבת שנועדה לאתגר את פרחי ההוראה בהתמחות בהוראת המדעים בארה"ב נועדה לחשוף את פרחי המורים לאירועים אמיתיים מתועדים ומצולמים מחיי הכיתה באמצעות צילומי סרטי וידאו המשובצים במערכת המתוקשבת באינטרנט ובאמצעות דיון מתוקשב שמתפתח בין פרחי ההוראה סביב האירועים והמקרים האמיתיים המוצגים בפניהם באופן שיתופי. המערכת המתוקשבת באינטרנט נועדה לגבש תהליכי חשיבה ורפלקציה וגם להפנים אצלם מתודות נכונות להתמודדות עם דרכי הוראה ( למידת חקר) בתחומי המדעים. ביסודה משמשת המערכת המתוקשבת פורום משותף גם של מורי מדעים המלמדים בשטח (Barnett, Michael ).
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya