התנסות סטודנטים בלמידה מתוקשבת ויחסי הגומלין שלהם עם מערכות הלמידה המתוקשבות -סקירת ביקורת של ספר חדש
מאת: Peter Goodyear , Robert Ellis
Reviewed by Dominic Mentor — September 21, 2010
Title: Students' Experiences of e-Learning in Higher Education: The Ecology of Sustainable Innovation
Author(s): Robert Ellis and Peter Goodyear
Publisher: Routledge, New York
ISBN: 0415989361, Pages: 232, Year: 2009
Search for book at Amazon.com
Author(s): Robert Ellis and Peter Goodyear
Publisher: Routledge, New York
ISBN: 0415989361, Pages: 232, Year: 2009
Search for book at Amazon.com
בשעה שמרבית הספרים והמחקרים על הוראה ולמידה מתוקשבת במכללות ובאוניברסיטאות מדגישים היבטים טכנולוגים או פדגוגיים, מדגיש ספרם המעולה של Robert Ellis and Peter Goodyear דווקא את נקודת המבט של הסטודנטים הלומדים בקורסים מתוקשבים. הספר שיצא לאור בשנת 2009 מנסה לתעד את יחסי הגומלין בין הסטודנטים ותהליכי הלמידה המתוקשבים כנקודת המוצא להשבחת דרכי ההוראה בקורסים מתוקשבים. הטיפול של הספר בסוגיית ההוראה המתוקשבת לוקח בחשבון יותר את נקודות המבט של הסטודנטים במהלך הלמידה המתוקשבת ופחות את צרכי המערכות המתוקשבות. גישה זו , לדעת כותבת הסקירה מבטיחה אינטגרציה איכותית יותר של הלמידה המתוקשבת ויחסי גומלין בריאים יותר בין הלומדים והקורס המתוקשב. ולכן הוא זוכה לשבחים ע"י המבקרת הדוקטורנטית Dominic Mentor.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya