התמודדות מורים בכיתה עם כתיבת מסמך שיתופי ע"י תלמידים – דיווח מהשטח

המורה והמחנכת רותי בן ישי מדווחת על ההתמודדות ראשונה עם הוראה ולמידה בסביבת  web 2.0   בכיתה ט'. רותי למדה להכין  מסמך "גוגל" שיתופי ונערכה - לכתוב לילדים את המסמך ולהזמינם לעבוד בו. את "מטלת שיעורי הבית" – היא הכינה בקלות יחסית, אף שלחה הודעה שתאפשר להם לעבוד במסמך שנפתח להם. אבל כותבת רותי בן ישי : "הם נכנסו ל"שטחים" לא שלהם, "מחקו" - איש לרעהו, כתבו קצת שטויות איש לרעהו, ומאוד נהנו לראות כיצד המסמך מתעדכן בו זמנית. . .עצרתי את השיעור, ועשיתי שיחה רצינית על חשיבותה של "עבודה שיתופית" ברשת, על אתיקה וכללי התנהגות. הם נרגעו והתחילו לעבוד ברצינות. המשימה הייתה - לכתוב, על-פי המודעות, מהם הכישורים הנדרשים מעובד במאה ה - 21, על-סמך 4 מודעות דרושים שהבאנו מהרשת. בסוף השיעור - בדקנו יחד את התוצר המשותף".
 
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya