התיכון הווירטואלי: ניטור, שקיפות והערכה, והשפעתם על תהליכי הוראה ולמידה

אחת ההתפתחויות המשמעותיות יותר בתחומי החינוך המתוקשב הם בתי הספר התיכוניים הוירטואליים הפועלים בישראל ובעולם . כאן מדובר בשינוי פדגוגי מהותי , שינוי פרדיגמה של כל תהליך ההוראה-למידה ( לא רק כלים מתוקשבים , אלא גם אינטראקציה אחרת בין הלומד לבין המורה/מנחה) והסקירה המועילה של רחל לוין וענת קדם על התיכון הוירטואלי של מט"ח מוסיפה לנו מידע והבנה לגבי תהליכי הלמידה , ההוראה וההערכה במיזם מתוקשב משמעותי זה .

לסקירה

ראה גם :

למידה אחרת באינטרנט : חונכות וירטואלית ותיכון וירטואלי

מאמרים נוספים בפורטל מס"ע אודות בתי ספר תיכוניים וירטואליים בארץ ובעולם

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?