הכנסת מדיה ניידת בסביבות למידה כיתתיות פורמליות

Laskin, A. V., & Avena, J. (2015). Introduction of mobile media into formal classroom learning environments. Journalism & Mass Communication Educator, 70(3), 276-285.

מבין כל השינויים הטכנולוגיים בחברה, הטלפונים החכמים הפכו לאחד החידושים המאומצים ביותר. בכיתה, לעומת זאת, תגובה מקובלת לטלפונים בידי התלמידים היא להחרים אותם!

מחקר זה משתמש בתיאוריה של הבנייה חברתית של טכנולוגיה (Social Construction of Technology) כדי לחקור באם למדיה הניידת יכול להיות מקום בכיתה.

תוך שימוש בראיונות עומק איכותניים, המחקר מוצא פרדוקס בלתי צפוי: התלמידים משתמשים לעתים נדירות בטכנולוגיה ניידת בכיתה, ויתר על כן, אינם מצפים להשתמש בה בסביבת הכיתה הפורמלית, בעוד שמחוץ לכיתה הם מאמצים באופן מלא את היישומים החינוכיים של המדיה הניידת.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הגברת התנסויות הלמידה של הילדים מחוץ לכיתה באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד

הסמרטפון ככלי ללמידה משמעותית חווייתית בכיתות גדולות

טלפון נייד בשיעור - אצלי בכיתה מותר !!

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?