ההשפעה של תוכנת הדרכה מקוונת על הישגים במתמטיקה

מאת: Amy K. Clark

Clark, Amy K. Whetstone, Patti. The Impact of an Online Tutoring Program on Mathematics Achievement. Journal of Educational Research; Nov2014, Vol. 107 Issue 6, p462-466, 5p,

המחברים בחנו את ההשפעה של תוכנת ההדרכה המקוונת Math Whizz, המיועדת לגילאי 5-13, על הישגים במתמטיקה ב-15 בתי ספר יסודיים. התלמידים עשו שימוש בתוכנה במהלך שנת הלימודים כתוספת להוראת המתמטיקה.

תוכנת ה-Math Whizz תיעדה מידע כגון גיל ראשוני מתמטי, צמיחה בגיל המתמטי, נפח השימוש, ציון ממוצע בבחנים, וציון ממוצע במבחנים. מורים גם מילאו שאלון בנוגע ליישום פלטפורמת ההדרכה המקוונת.

בנוסף, בית ספר אחד סיפק ציוני הערכה מתוך ההערכה המסכמת הארצית במתמטיקה, אשר נעשה בה שימוש כמשתנה התוצאה ברגרסיה מרובה עם משתנים מתוכנת ההדרכה המקוונת כמשתנים בלתי-תלויים.

הממצאים הצביעו על כך שהשימוש ב-Math Whizz היה קשור להישגים במתמטיקה, כפי שנמדדו על ידי תוכנת ההדרכה המקוונת, התגובות לסקר המורים, ונתוני ההערכה הארציים.

לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

הערכת האפקטיביות של משחק לימודי בתלת ממד על שיפור ההנעה וההישגים במתמטיקה של תלמידי חטיבת הביניים

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?