האם אנימציה היא רק דבר נחמד ומגניב, או שהיא מוסיפה משהו ליכולת הקליטה שלנו?

לאחרונה חקר את הנושא של אנימציה וקוגניציה, ריצ'רד וייסמן, פרופסור בריטי לפסיכולוגיה. במסגרת המחקר, עבד פרופ' וייסמן עם אנדרו פארק, האנימטור המהולל של RSA . אנדרו נטל כדקה וחצי מתוך הרצאה מצולמת של וייסמן, לא נגע בפס הקול, אך החליף את "הראש המדבר" באנימציה בסגנון "היד המציירת" – יד המציירת במהירות על המסך דימויים חזותיים המאיירים את ההרצאה.

למאמרון של עידו אמין בבלוג של מט"ח  Mindcet

ראה גם :

שילוב הדמיות ממוחשבות בהוראת המדעים: האם אנימציה שווה אלף תמונות?

מחקר: השפעתה של סביבה לימודית מתוקשבת מבוססת סרטוני אנימציה על מיומנויות חשיבה מסדר גבוה ומוטיבציה ללימוד מדע

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?