אסופת מחקרים על יעילות הלמידה הפעילה

מאת: Mark Morton

סקירה של מחקרים אודות יעילות הלמידה הפעילה. המחקרים מבאים עדויות  משכנעות  אודות יעילות הלמידה הפעילה בכיתה  ומחוץ לה. המחקרים הוכיחו כי כיתות לימוד שנחשפו ללמידה פעילה במהלך הכנה לבחינות הצליחו יותר בבחינות בהשוואה לכיתות שלמדו בשיטה הרגילה של העברת התכנים בהרצאה או בקריאת חומרים עצמאית. 

כל כתבי העת שנבדקו ע"י פרופסור Mark Morton הם שפיטים מבחינה מדעית והם מכסים את תחומי הפסיכולוגיה החינוכית , הטכנולוגיה החינוכית, הפדגוגיה והוראת המדעים.  המחבר מדגיש כי הממצאים שאסף נועדו במקור לשכנע את הסטודנטים הספקניים הלומדים אצלו בדבר חשיבות שיטת הלמידה הפעילה בקורסים האקדמאיים השונים שהוא ועמיתיו מעבירים בתחומי הניהול . 

מה דעתך?
    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?