בינה מלאכותית (AI) בחינוך – תמונת מצב 2018

סלנט, ע' (2018). בינה מלאכותית (AI) בחינוך – תמונת מצב 2018. ידע וסקרנות דיגיטלית – הבלוג של עמי סלנט

חברה בסיאטל בשם Enlearn פיתחה מערכת למידה מסתגלת (באנגלית: Adaptive learning platform) בתחום הוראת המדעים, המבוססת על בינה מלאכותית. מערכת זו נועדה לייצר ערוצי למידה מותאמים לכל לומד ולומד בנפרד, על פי יכולתו וצרכיו האינדיבידואליים.

המערכת המתוקשבת מנתחת במהירות את הנתונים מעשרות צמתי הלמידה בהם היה הלומד, בודקת את הטעויות שלו ומתאימה מחדש את התכנים וההסברים ללומד.

לדעת מומחים בתחום הבינה המלאכותית, לא תמיד הנתונים עליהם מתבססות הפלטפורמות ללמידה מותאמת הם נתונים מלאים או ודאיים באופן המאפשר את קבלת ההחלטות הדידקטיות הנכונות; למרות זאת, הפלטפורמות המתוקשבות ללמידה מותאמת משתפרות כל הזמן ובעתיד ככל הנראה ימלאו תפקיד משמעותי יותר בחינוך.

לתקציר המלא בבלוג של עמי סלנט

לקריאה נוספת

ללמד כתיבה בחינוך היסודי: פרקטיקה בכיתה, זמן, אמונות ומיומנויות המורים

בחינת זיקות בין תפיסות מורים לגבי שיתוף פעולה, הוראה מבדלת ויעילות מורים


    לפריט זה התפרסמו 1 תגובות

    מעניין

    פורסמה ב 08/01/2022 ע״י אודי רון
    מה דעתך?
yyya