האתר למידע בתחום החינוך החברתי קהילתי / חינוך לא פורמאלי

האתר תוכנן ומופעל על ידי משרד החינוך מינהל חברה ונוער ומכון מופ"ת הוא אחד מתוצרי המפגשים של צוות החשיבה חברתי קהילתי שפעל במכון.

האתר מיועד לצוותי הוראה באוניברסיטאות ובמכללות, אנשי מחקר, מפקחים, מנהלים, רכזים, מורים, מדריכים, וכל המעוניין בנושאים של חינוך חברתי קהילתי / חינוך לא פורמאלי / Non Formal Education / Social Education.

מטרת האתר לחזק ולבסס את עבודתם של אנשי חינוך העוסקים בתחום החברתי, הערכי והקהילתי עם בני נוער, תוך שימוש בשיטות בלתי פורמאליות, במסגרות בית ספריות וחוץ בית ספריות. 

באתר ניתן למצוא:   

1. מאגר פרסומים בנושאי חינוך חברתי קהילתי / חינוך לא פורמאלי / Non Formal Education / Social Education : מאמרים, מחקרים, דוחות מחקר, עבודות מ.א. ודוקטורט, עבודות סטודנטים, אתרי אינטרנט. המידע כולל: פרטים ביבליוגראפיים, תקציר, ובמידת האפשר - הפניה למיקום / ספריה בהם ניתן למצוא את הפרסום. לחלק מהפריטים ישנה הפניה לסיכום ו/או טקסט מלא של הפריט.

2. קישורים למאגרי מידע נוספים: מינהל חברה ונוער מאגר הפעלות למורה ולמדריך; מרכז המידע של מכון מופ"ת המספק שירותי מידע לסגל ההוראה והמחקר במכללות להכשרת מורים בתחומי הכשרת מורים.

3. מידע על כנסים, ימי עיון ואירועים בארץ ובעולם בנושאי האתר.

4. מה חדש? - מידע על פרסומים שנוספו למאגר, על ספרים חדשים שיצאו בארץ ובעולם, על כתבות מעניינות, על אירועים שהתרחשו ועל נושאים נוספים שכדאי לדעת עליהם.

5. דרכים ליצירת קשר: פורום, טפסים למשלוח פרסומים, הצטרפות לרשימת תפוצה, דואר אלקטרוני, כתובות ומספרי טלפון להתקשרות.

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya