שימוש בקבצי קול מוקלטים (Podcasts) מוגברים כדי להגדיל את זמן ההוראה המוגבל בהכשרת מורים

Kennedy, Michael J.; Hart, Juliet E.; Kellems, Ryan O. "Using Enhanced Podcasts to Augment Limited Instructional Time in Teacher Preparation", Teacher Education and Special Education v. 34 no. 2 (May 2011) p. 87-105.


תכניות להכשרת מורים מוגבלות במונחים של זמן הוראה פנים אל פנים כדי להכין סטודנטים להוראה לעבוד עם תלמידים בעלי קשיים. בהינתן אילוץ זה, פיתוח שימוש חדשני בטכנולוגיות עשוי לסייע בעמידה בביקוש למורים בעלי כישרים עבור תלמידים כאלה. במחקר זה, קבצי קול מוקלטים מוגדלים (דימויים חזותיים המוצגים יחד עם קול) יוצרו תוך שימוש בתיאוריה הקוגניטיבית של למידת מולטימדיה של Mayer כדי להעביר את התוכן הנבחר של הקורס. שתי קבוצות של סטודנטים להכשרת מורים בתואר ראשון שהוקצו רנדומלית עבדו עם קבצי קול מוקלטים או קבצי קול מוקלטים מוגדלים בשני ניסויים. החוקרים מדדו את יכולת ההיזכרות ואת יכולת היישום מסדר גבוה של הסטודנטים כדי לקבוע איזו שיטה של קבצי קול מוקלטים הניבה ציונים גבוהים יותר. המשתתפים שהתנסו בקבצי הקול המוקלטים המוגדלים ביצעו טוב יותר את מטלת השמע שלהם מאשר עמיתיהם בשלוש מתוך ארבע מדידות של היזכרות ויישום.
המאמר מתאר את ההשלכות לגבי תכנון הכשרת מורים בנוגע לאופן הטוב ביותר להכשיר את הסטודנטים הלומדים בהכשרת מורים כללית כדי שיענו על צורכיהם של תלמידים בעלי מוגבלויות תוך שימשו בסוג זה של טכנולוגיה מתקדמת באינטרנט.

ראה גם :
מחקר: יעילות פודקאסטים בהוראה אקדמית

הרצאות מוקלטות באינטרנט והישגי סטודנטים

חדש - קבצי קול של הרצאות באוניברסיטה הפתוחה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya