מחקר : פרחי הוראה שעברו הכשרה פדגוגית לעומת מורים מתחילים ללא הכשרה פדגוגית
מאת: Tim Konold
מקור וקרדיט:
Konold, Tim; Jablonski, Brian; Nottingham, Anthony; Kessler, Lara; Byrd, Stephen; Imig, Scott; Berry, Robert; McNergney, Robert " Adding value to public schools: investigating teacher education, teaching, and pupil learning.(Report)", Journal of Teacher Education , September 1, 2008 .
המחקר הנוכחי בדק את היעילות של הדרכה פדגוגית-דידקטית ע"י מורים מתחילים לעומת מורים מתחילים ללא הכשרה פדגוגית-דידקטית. המחקר נערך בחטיבות ביניים בארה"ב . אוכלוסיית המחקר היו 680 תלמידי חטיבת ביניים אשר חלקם למד אצל פרחי הוראה עם הכשרה פדגוגית-דידקטית ולחלקם למד אצל בוגרי אוניברסיטאות ללא הכשרה פדגוגית-דידקטית. הממצאים מוכיחים כי התלמידים שלמדו אצל פרחי ההוראה בעל ההכשרה הפדגוגית-דידקטית היו משמעותית בעלי הישגים גבוהים יותר בהשוואה לאותם קבוצות תלמידים שלמדו אצל בוגרי אוניברסיטאות ללא הכשרה פדגוגית-דידקטית. המשמעות של מחקר זה היא כי עדיף לבתי ספר לקלוט פרחי הוראה שעברו הכשרה פדגוגית שיטתית מאשר בוגרי אוניברסיטאות המתכשרים תוך כדי הוראה מעשית בביה"ס (Konold, Tim ).
המאמר המקורי מצורף כקובץ WORD מצד ימין
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya