תפקיד המורה בסביבה של פדגוגיה חדשה

ראה גם : מאמר  מה1 לפברואר 2010 : תפקיד המורה בסביבה של פדגוגיה חדשה

פרופ' סלומון לא אומר שהמחשב לא תורם ללמידה. פרופ' סלומון אומר שהמחשב תורם ללמידה בתנאים מסויימים. מטרת רשימה זו , שנכתבה ע"י פרופסור חנן יניב,  המלמד כיום בקנדה,  היא להציע מסגרת להגדרת התנאים ובחינה של התרומה הפוטנציאלית של המחשב לסביבה החינוכית הקולטת.
"המחשב יכול לסייע לעבודת צוות בין תלמידים, לעבודת חקר, לאיסוף מידע וליישומו - לכל הדברים שמרכיבים פדגוגיה מודרנית, בניגוד לפדגוגיה הקדם-מודרנית הנהוגה כיום במערכת החינוך." אומר פרופ' סלומון. על ההבדל הזה בין 'פדגוגיה קדם-מודרנית' ל'פדגוגיה מודרנית' מנסה חנן יניב , מהראשונים שפעלו בישראל בתחומי המחשבים בחינוך,  לשים את הדגש.  קישור למאמרון המלא של פרופסור חנן יניב ( מאמר קודם באותו נושא) .
ראה גם :

תפקיד המורה בסביבה של פדגוגיה חדשה

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya