ספר חדש : "מדוע תלמידים אינם אוהבים את בית הספר "
מאת: Dan Willingham
מילות מפתח:
דרכי הוראה
העברה בלמידה
מאפיינים קוגניטיביים
מורים
פסיכולוגיה קוגניטיבית
תהליכים קוגנטיביים
לחצו כדי להאזין לפריט

לדעתו , אם המורים ישתמשו בעקרונות הקוגניטיביים להם הוא מטיף בספרו אז יש אולי סיכוי שהתלמידים יאהבו יותר את ביה"ס. הטיעון של אנשי החינוך, מבקריו של Dan Willingham, הוא שבעיית העברת למידה קיימת בכל מסגרת לימודים שמנסה ללמד ואינה אופיינית רק לבתי הספר. יש מעט סטודנטים שאוהבים את האוניברסיטה או המכללה ,ללא כל קשר לאיכות המרצים אלא משום שהתשוקה לדעת אבדה לחברה המודרנית העמוסה לעייפה בגיל צעיר והיא חוזרת לעתים רק בגיל מבוגר. עם זאת, יש גם לא מעט מומחים המשבחים את ספרו בזכות ממצאי המחקר , הבהירות והטיעונים המלומדים והיעילים .
Why Students Don’t Like School (Wiley, 2009) by Dan Willingham. A cognitive psychologist examines how students really learn.
אתר האינטרנט המעניין של ד"ר Dan Willinghamעדיין אין תגובות לפריט זה
מאת: Dan Willingham
מילות מפתח:
דרכי הוראה
העברה בלמידה
מאפיינים קוגניטיביים
מורים
פסיכולוגיה קוגניטיבית
תהליכים קוגנטיביים
לחצו כדי להאזין לפריט

לדעתו , אם המורים ישתמשו בעקרונות הקוגניטיביים להם הוא מטיף בספרו אז יש אולי סיכוי שהתלמידים יאהבו יותר את ביה"ס. הטיעון של אנשי החינוך, מבקריו של Dan Willingham, הוא שבעיית העברת למידה קיימת בכל מסגרת לימודים שמנסה ללמד ואינה אופיינית רק לבתי הספר. יש מעט סטודנטים שאוהבים את האוניברסיטה או המכללה ,ללא כל קשר לאיכות המרצים אלא משום שהתשוקה לדעת אבדה לחברה המודרנית העמוסה לעייפה בגיל צעיר והיא חוזרת לעתים רק בגיל מבוגר. עם זאת, יש גם לא מעט מומחים המשבחים את ספרו בזכות ממצאי המחקר , הבהירות והטיעונים המלומדים והיעילים .
Why Students Don’t Like School (Wiley, 2009) by Dan Willingham. A cognitive psychologist examines how students really learn.
אתר האינטרנט המעניין של ד"ר Dan Willinghamעדיין אין תגובות לפריט זה