ספר חדש: גישות אלטרנטיביות להוראה וללמידה בבתי ספר
מילות מפתח:
בתי ספר
מרחבי למידה
סביבת הוראה-למידה
פדגוגיה חדשנית
פדגוגיה קונטקסטואלית
שיטות הוראה חלופיות
תהליכי התמודדות
תהליכי שינוי
תוכניות ייחודיות
תכנון הוראה
תפיסות פוסט-מודרניות
ספר המאמרים החדש בעריכתה של פרופסור Kitty-te-Riele מאוסטרליה על שינוי סביבת הלמידה וההוראה בבתי ספר זוכה לעניין רב בעולם.
קובץ המאמרים כולל פרקים מעניינים על חדשנות פדגוגית בבתי ספר, מרחבי למידה מסוג אחר בבתי ספר , למידה מתוקשבת ולמידה מבוזרת חוצת גבולות בין ביה"ס והבית , זהויות הלומדים בבית הספר כיום וסוגי הדיאלוג הנחוצים , פדגוגיות התקווה בבתי הספר ואפשרויות יישומן ועוד.
Making Schools Different
Alternative Approaches to Educating Young People
תוכן העניינים של הספר :
| Educational Innovation for Young People | Kitty te Riele |
| Alternative Schooling in the USA | Laudan Aron |
| The Need for Dialogue in Vocational Education | Frans Meijers |
| New Adulthood, Youth and Identity | Meg Maguire |
| Learning Identities for Living | Helen Stokes and Johanna Wyn |
| Doing Identity Differently in Practice | Kitty te Riele (Case Study 6.1) and Frans Meijers (Case Study 6.2) |
| Embedding the Ethic of Care in School Policies and Practices | Kumari Beck and Wanda Cassidy |
| Pedagogy of Hope | Kitty te Riele |
| Engaging Disaffected Young People | Linda Milbourne |
| Doing Pedagogy Differently in Practice | Jann Eason (Case Study 10.1) and Linda Milbourne (Case Study 10.2) |
| Learning Spaces in Educational Partnerships | Terri Seddon and Kathleen Ferguson |
| E-Learning Technologies and Remote Students | Stephen Crump |
| Part-time Schooling | Marie Brennan, Eleanor Ramsay, Alison Mackinnon and Katherine Hodgetts |
| Doing Place and Time Differently in Practice | Kathleen Ferguson and Terri Seddon (Case Study 14.1), Kylie Twyford and Stephen Crump (Case Study 14.2) and Katherine Hodgetts (Case Study 14.3) |
| Learning from Indigenous Education | Wanda Cassidy and Ann Chinnery |
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya

