יעילות מודלים שונים של התנסויות פרחי הוראה בשדה – מחקר בארה"ב
מקור וקרדיט :
Caprano, Mary Margaret; Caprano, Robert M.; Helfeldt, Jack. Do Differing Types of Field Experiences Make a Difference in Teacher Candidates' Perceived Level of Competence, Teacher Education Quarterly v. 37 no. 1 (Winter 2010 ), pp. 131-154.
מעט מאד מחקרים התפרסמו עד כה על היעילות של מודלים שונים של התנסויות מעשיות בשדה של פרחי הוראה , ומכאן חשיבותו של מחקר זה שנערך בארה"ב והשתמש בסטנדרטים הפדגוגיים של INTASC כעוגן או מסגרת מבחינה על מנת להשוות ולהעריך מודלים שונים של התנסויות פרחי הוראה בשדה. השאלות שנשאלו ע"ע עורכי המחקר היו: האם סוג ההתנסות המעשית בשדה משפיע על יכולותיו המקצועיות של פרח ההוראה והאם סוגי ההתנסויות המעשיות בשדה גיבשו תפיסה ייחודית משלהם לגבי הידע התוכני והמעשי המועבר על ידם. (Caprano, Mary Margaret; Caprano, Robert M. Helfeldt, Jack ).
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya