ניהול נכון של תקשורת מילולית בכיתה
מאת: גדעון זילר
בהרצאה שהועברה על ידי גב מאיה בוזו שוורץ מאבי ראשה הוצגו ממצאים המתמקדים בתקשורת מילולית זו. על פי המחקר מתברר כי מורים מדברים למעלה מ- 70% מזמן הכיתה, וחלק גדול מהתקשורת שלהם הוא בצורת שאלות (סה"כ כ- 90 שאלות בשיעור, למרות שהמורים חושבים שהם שואלים רק כעשרים בשיעור). מתברר כי יש משמעות רבה לאופן שאילת השאלות וניהול שיח ה"פינג פונג" עם הלומדים.
למאמר באתר מתודיקה
לניוזלטר מחודש דצמבר 2012 של חברת מתודיקה
ראה גם :
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya