התאמת למידת צוות לכיתת "תקשורת בינאישית"
Theda Thomas. " Adapting team-based learning to the interpersonal communication class", International Journal of Pedagogies and Learning.
היום כאשר למידה מבוססת פרוייקטים הולכת ומתרחבת באוניברסיטאות ובמכללות נודעת חשיבות לעבודת צוות . מאמר זה מציע שניתן להתאים שיטות של למידת צוות כדי להשיג את תוצאות הלמידה של כיתת "תקשורת בינאישית".
במאמר השתמשו במשוב שהתקבל מהסטודנטים, ברפלקציות ובשאלון כדי להעריך את האפקטיביות של השיטות.
כאשר העקרונות של למידת צוות תומכים בסטודנטים הלומדים מושגים תיאורטיים לפני שהם מגיעים לכיתה כדי שזמן השיעור יוקדש לאינטראקציה קבוצתית, נראה כי שיטה זו מתאימה במיוחד ללימוד "תקשורת בינאישית".
מאמר זה מראה כיצד למידת צוות הותאמה כך שתתאים למשמעת ולמסגרת בשיעור שמאפשרת לסטודנטים לא רק ליישם את התיאוריות של תקשורת בינאישית לסיטואציות, אלא גם להבין את תפקידם בתרחיש ולעשות רפלקציה לגבי איך עליהם לתקשר.
לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :
על חשיבות למידת צוותים (TBL) בהכשרת מורים
Collaborative Learning) למידה שיתופית - סמינר הקיבוצים
Theda Thomas. " Adapting team-based learning to the interpersonal communication class", International Journal of Pedagogies and Learning.
היום כאשר למידה מבוססת פרוייקטים הולכת ומתרחבת באוניברסיטאות ובמכללות נודעת חשיבות לעבודת צוות . מאמר זה מציע שניתן להתאים שיטות של למידת צוות כדי להשיג את תוצאות הלמידה של כיתת "תקשורת בינאישית".
במאמר השתמשו במשוב שהתקבל מהסטודנטים, ברפלקציות ובשאלון כדי להעריך את האפקטיביות של השיטות.
כאשר העקרונות של למידת צוות תומכים בסטודנטים הלומדים מושגים תיאורטיים לפני שהם מגיעים לכיתה כדי שזמן השיעור יוקדש לאינטראקציה קבוצתית, נראה כי שיטה זו מתאימה במיוחד ללימוד "תקשורת בינאישית".
מאמר זה מראה כיצד למידת צוות הותאמה כך שתתאים למשמעת ולמסגרת בשיעור שמאפשרת לסטודנטים לא רק ליישם את התיאוריות של תקשורת בינאישית לסיטואציות, אלא גם להבין את תפקידם בתרחיש ולעשות רפלקציה לגבי איך עליהם לתקשר.
לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :
על חשיבות למידת צוותים (TBL) בהכשרת מורים
Collaborative Learning) למידה שיתופית - סמינר הקיבוצים