איך אונטריו הפיצה פרקטיקות מוצלחות על פני 5,000 בתי ספר
Glaze, A. (2013). How Ontario spread successful practices across 5,000 schools. Phi Delta Kappan, 95(3), 44-50.
המאמר מציג חקר מקרה של מערכת החינוך באונטריו שבקנדה בשנים 2002 עד 2013.
המאמר מציין כיצד מערכת החינוך שם יישמה יישומים נבחרים כדי לשפר מעל ל-5,000 בתי ספר.
המאמר מציג סקירה של הבעיות שניצבו בפני מערכת החינוך של אונטריו בשנת 2002.
מצוינים מאפייני המפתח של מדיניות השיפור המוצלחת של מינהל בית הספר, כגון: קבלת החלטות המעודכנת לפי נתונים, תחושה של דחיפות, ופיתוח חינוך ערכי בבתי הספר.
קישור לתקציר המאמר באנגלית
ראה גם :
דגמים של רפורמות בחינוך :מימוש הרפורמה במנותק מביורוקרטיה של משרד החינוך, המקרה של קנדה
מקור : הד החינוך , יוני 2012
רפורמות החינוך באונטריו התקבלו על דעת המורים, כיוון שהממשלה התייעצה עמם בעניין יישומן ודאגה שיופעלו בידי אנשי מקצוע ולא בידי פקידים .
ראה גם : הרפורמה החינוכית במחוז אונטריו בקנדה : מבט רטרוספקטיבי