התיכון הווירטואלי: ניטור, שקיפות והערכה, והשפעתם על תהליכי הוראה ולמידה
מילות מפתח:
בית ספר תיכון וירטואלי
הערכה
למידה מקוונת
למידה מרחוק
למידה שיתופית מקוונת
סביבות למידה עתירות טכנולוגיה
סביבת הוראה-למידה
סביבת לימוד חוץ-כיתתית
שילוב אינטרנט בהוראה
אחת ההתפתחויות המשמעותיות יותר בתחומי החינוך המתוקשב הם בתי הספר התיכוניים הוירטואליים הפועלים בישראל ובעולם . כאן מדובר בשינוי פדגוגי מהותי , שינוי פרדיגמה של כל תהליך ההוראה-למידה ( לא רק כלים מתוקשבים , אלא גם אינטראקציה אחרת בין הלומד לבין המורה/מנחה) והסקירה המועילה של רחל לוין וענת קדם על התיכון הוירטואלי של מט"ח מוסיפה לנו מידע והבנה לגבי תהליכי הלמידה , ההוראה וההערכה במיזם מתוקשב משמעותי זה .
לסקירה
ראה גם :
למידה אחרת באינטרנט : חונכות וירטואלית ותיכון וירטואלי
מאמרים נוספים בפורטל מס"ע אודות בתי ספר תיכוניים וירטואליים בארץ ובעולם
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya