סקירה ורפלקציה – דגם SOLE השלב הסופי. פוסט 3 מתוך 3
מאת: רותי סלומון
מילות מפתח:
אסטרטגיות הוראה
דיון בכיתה
סביבות למידה מתוקשבות
רפלקציה
שאלת שאלות
שיטות הוראה חלופיות
תהליכי למידה
תלמידים
רותי סלומון מפרסמת בבלוג שלה את החלק השלישי בסדרה של שלושה פוסטים העוסקים בלמידה על פי דגם Self-Organized Learning Environment) SOLE). לאחר שלב השאלה הגדולה ושלב החקירה, היא סוקרת כעת את השלב האחרון של שיעור על פי דגם SOLE, שלב הסקירה.
"בסיום כ-40-50 דקות של החקירה המורה מבקשת מהקבוצות להתאסף ולשבת ביחד בנוחות. כל קבוצה מציגה את הממצאים שלה ומספרת על תהליך החקירה בקצרה...אחרי שכל הקבוצות הציגו את המסקנות שלהם מקיימת המורה דיון על השאלה עצמה ועל תהליך החקירה. זה גם הזמן שלה להוסיף ולסכם את המידע שהציגו התלמידים".
לסיום, סלומון מפנה אותנו לסרטון שבו ניתן לצפות ב"שיעור הראשון על פי דגם SOLE בכיתה ב ברוצסטר".
ראו גם:
איך לשאול את השאלה הנכונה? או שאלת SOLE זה לא שאלת PBL – פוסט 1 מתוך 3
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya