להיות שותף עם ההורים בכיתת הכתיבה

Zurcher, Melinda A. "Partnering With Parents in the Writing Classroom", Reading Teacher, Jan2016, Vol. 69 Issue 4, p367-376.

כתיבה היא פעולה מורכבת הדורשת זמן מרוכז וניסיון לנהל זמן מצד תלמידים וניסיון שמורים מתאמצים למצוא בתכנית לימודים צפופה. למרות מאבק זה לתיעדוף כתיבה, תלמידים במאה ה-21 זקוקים למיומנויות כתיבה כדי להשתתף במקום העבודה, באקדמיה, בכלכלה, ובדמוקרטיה.

אם מיומנויות כתיבה הם כה חיוניות, מורים ומנהלים חייבים לחפש פתרונות יצירתיים כדי למצוא זמן לפתח את התלמידים לכותבים יעילים. משאבים שהתעלמו מהם ואשר ניתן להפנות לבעיה זו של זמן הוראה לכתיבה הם ההורים ומשפחות התלמידים.

על ידי גיוס עזרת ההורים, המורים עשויים להשיג את הזמן והמשאבים הדרושים כדי ללמד כתיבה ביעילות. המורים יכולים לשתף פעולה עם ההורים על ידי פנייה להורים שיגיבו לכתיבה, יצירת פרויקטים של כתיבה משפחתית, עידוד הורים לשמש כמודלים לחיקוי לכתיבה, הזמנת הורים להתנדב בסדנת הכתיבה ולתמוך בהורים ביצירת התנסויות כתיבה משלהם בבית.

קישור לתקציר המאמר באנגלית

ראו גם:

תפקיד ההורים בחינוך הצעירים – סקירה ביקורתית של הראייה הסיבתית


    לפריט זה התפרסמו 2 תגובות

    אני כותבת עבודת BA בנושא שיתוף בין ההורים למורים אשמח אם תוכלו לשלוח לי מאמרים בנושא

    פורסמה ב 26/07/2017 ע״י פניני רכטשפר

    שלום פניני,את מוזמנת לאתר פריטים בתחום זה באמצעות מנוע החיפוש של הפורטל, או בקטלוג של מרכז המידע הבין מכללתי במכון מופ"ת http://infocenter.macam.ac.il/במידה והמאמרים אינם מצויים בגישה חופשית, אנא פני למוסד בו את לומדת להנגשה בטקסט מלא

    פורסמה ב 27/07/2017 ע״י צוות פורטל מס"ע
    מה דעתך?
yyya