הטכנולוגיה החינוכית לא הצליחה, עד כה, למזג היטב בין המרחב הווירטואלי לבין המרחב הבית ספרי
מבין המאמרים שהתפרסמו בעשור האחרון בנושאי חינוך מתוקשב והוראה מתוקשבת בולט בעומקו וברפלקטיביות שלו מאמרו של אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET וחבר הנהלת מטח, באסופת המאמרים שערך פרופסור יורם הרפז בהוצאת מכון מופ"ת, 2016.
ורשבסקי, א' (2016). עדיין אליס: על הבנה במרחב הבית ספרי ובמרחב הווירטואלי. בתוך י' הרפז (עורך), להבין הבנה ללמד להבין: מושגים ומעשים (עמ' 180-176). תל אביב: מכון מופ"ת.
לאור חשיבותו של המאמר למערכת החינוך סיכם עמי סלנט את
עיקרי הדברים:
בבלוג שלו.לסיכום בבלוג "ידע וסקרנות דיגיטלית"
ראו גם:
מבין המאמרים שהתפרסמו בעשור האחרון בנושאי חינוך מתוקשב והוראה מתוקשבת בולט בעומקו וברפלקטיביות שלו מאמרו של אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET וחבר הנהלת מטח, באסופת המאמרים שערך פרופסור יורם הרפז בהוצאת מכון מופ"ת, 2016.
ורשבסקי, א' (2016). עדיין אליס: על הבנה במרחב הבית ספרי ובמרחב הווירטואלי. בתוך י' הרפז (עורך), להבין הבנה ללמד להבין: מושגים ומעשים (עמ' 180-176). תל אביב: מכון מופ"ת.
לאור חשיבותו של המאמר למערכת החינוך סיכם עמי סלנט את
עיקרי הדברים:
בבלוג שלו.לסיכום בבלוג "ידע וסקרנות דיגיטלית"
ראו גם: