כנס צ'ייס 2017: הרצאות מעניינות ורלבנטיות מנקודת המבט של מורים מובילי תקשוב בבתי ספר

מתוך היכרות עמוקה ורבת שנים של תחום התקשוב החינוכי, ממליץ עמי סלנט בבלוג שלו על המחקרים המועילים ביותר, מתוך הכנס השנים-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס, בדגש על הטמעת תהליכי תקשוב בבתי ספר. להלן ההרצאות הנבחרות:

עמדות מורים כלפי שיתוף תכנים לימודיים בקבוצות סגורות בפייסבוק
תמר חמאדה (המרכז ללימודים אקדמיים), אביטל חוברה (המרכז ללימודים אקדמיים), גילה קורץ (המרכז ללימודים אקדמיים)

"אם השיעור לא טוב, המחשב לא יהפוך אותו לטוב": מורים בכיתה ללא נייר
חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), מירי שינפלד (מכללת סמינר הקיבוצים), חסי רן (תיכונט ע"ש אלתרמן)

כיצד שילוב מחשבי רשת ניידים (כרומבוקים) בגישת אחד-אל-אחד משליך על מיומנויות האוריינות הדיגיטלית של תלמידים?
תמר רוזמרין (האוניברסיטה הפתוחה), תמר שמיר-ענבל (האוניברסיטה הפתוחה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה)

אוריינות דיגיטלית של תלמידים – דיווח-עצמי לעומת ביצוע בפועל
ארז פורת (אוניברסיטת חיפה), אינה בלאו (האוניברסיטה הפתוחה), עזי ברק (אוניברסיטת חיפה)

גורמים התורמים להנאה ממשחק סלולרי בבית הספר
חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), מיקי רונן (מכון טכנולוגי חולון)

אסטרטגיות לפיתוח פעילויות למידה ניידת מבוססת מיקום
חגית מישר-טל (מכון טכנולוגי חולון), חן פוסק (מכון טכנולוגי חולון), עדי פרץ (מכון טכנולוגי חולון), שראל שירן (מכון טכנולוגי חולון)

לסקירה המלאה

ראו גם:

גורמים מעכבים ברפורמות חינוכיות מתוקשבות: התנגדויות הורים

    עדיין אין תגובות לפריט זה
    מה דעתך?
yyya