Sarah D Sparks
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • תקציר

    ידוע כי מורים מהווים דמויות מפתח בהטמעה של טכנולוגיות מידע ותקשורת בבית הספר, אך לא כולם ששים לעשות כן. מחקר זה בודק: כיצד אפשר להניע מורים לשימוש בעזרים טכנולוגיים? אילו מסרים יכולים לעודד אותם להשתמש באפליקציות חדשניות? לפי מחקר זה, רצוי לעודד מורים להיות פרו-טכנולוגיים ולהיעזר בכלים דיגיטליים, אך יש לעשות זאת בעדינות, ברגישות, בתבונה ובבהירות.

  • תקציר

    מורי יסודי ועל-יסודי מדווחים כי מפלסי חרדת המתמטיקה בכיתות גואים, מקשים על הלומדים לתפקד ומותירים את חלקם הרחק מאחור. על רקע זה, המאמר מציג חמש דרכים פשוטות באמצעותן מורי מתמטיקה יכולים לנטוע ביטחון בלומדים, לתמוך בהם ולגרום להם להרגיש בנוח עם המקצוע.

  • סיכום

    למרות שברור כי סילוק תלמיד מהכיתה או השעייתו מבית הספר אינן נחשבות לדרכים מיטביות להתמודדות עם בעיות משמעת, נעשה בהן שימוש תדיר ורחב-היקף. הספרות המחקרית מראה כי לתלמידים שמוצאים מהכיתה או מושעים מבית הספר סיכויים גבוהים להשתרך מאחור מבחינה אקדמית, להישאר כיתה ואפילו לנשור מספסל הלימודים. אלו המסולקים מבית הספר לצמיתות אף נמצאים בסיכון גבוה לאי-הליכה בתלם ולהתדרדרות לעולם הפשע.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין