Sarah Schwartz
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • תקציר

    בתי ספר רבים מונהגת וממוסדת תוכנית לימודים מסוימת, אך המורים נוטים לבצע התאמות, תיקונים ותוספות בהתאם לקצב הכיתה וצרכי התלמידים. על פניו, מדובר במגמה מבורכת שמטרתה לקדם ולטפח למידה-מבוססת-לומד. אבל, ברגע שכל מורה בשכבה מעצב ומשנה את תוכנית הלימודים כראות עיניו ומסתמך על משאבים שונים, פערי הידע מתרחבים ומקצינים. מה אפשר לעשות בנידון? האם האוטונומיה הניתנת למורים היא הגישה הנכונה? והאם וכיצד ניתן לשלב בין אוטונומיה לבין אחידות?

  • תקציר

    כיתה ג' נחשבת לנקודת מפנה קריטית באוריינות קריאה, משום שבשנה זו מצופה מהתלמידים להתחיל לקרוא באופן שוטף ונהיר, לפרש טקסטים ארוכים ולהביע עצמם באריכות. למעשה, מדובר בקפיצה גדולה ברמה, עד כדי כך שתלמיד שמסיים את כיתה ג' בלי לדעת לקרוא באופן שוטף עלול למצוא עצמו חסר אונים בכיתות ד'-ו' ולהתקשות מאוד במקצועות לימוד שאינם קריאה, ובכלל זה מתמטיקה ומדעים. על אף שמדובר בחומרי לימוד מספריים ומדויקים, גם בהם קריאה מהווה ערוץ מרכזי להעברה ויישום של מידע.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין