Marc A Brackett
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • תקציר

    אי אפשר למחוק ולהעלים רגשות שליליים, וגם לא פשוט להתעלם מהם. אם כך, הדרך הנכונה היא לנסות לראות את הטוב, לגלות אמפתיה כלפי עצמנו וסביבתנו ולהצליח לאזן בין רגשות נעימים ולא-נעימים. מאמר זה מצביע על כמה גישות פסיביות ואקטיביות שבכוחן לסייע למורים לפתח מיומנויות של ויסות רגשי ואינטליגנציה רגשית, מתוך שאיפה לייצר אקלים בית ספרי חיובי.

  • תקציר

    בתי ספר רבים משלבים תוכניות שמטרתן טיפוח מיומנויות חברתיות ורגשיות בקרב תלמידים. מכיוון שמורים הם המיישמים העיקריים של תוכניות אלה, האמונות שלהם לגבי למידה חברתית-רגשית עשויות להשפיע על העברת התוכנית ועל תוצאותיה. המחקר הנוכחי פיתח כלי למדידה של אמונות מורים אודות למידה חברתית-רגשית שיאפשר לקבוע את המוכנות של בתי הספר לאמץ תוכניות מסוג זה. כמו כן, ניתן לעשות שימוש בכלי זה על מנת לקבוע את העיתוי, הסוג וכמות ההכשרה שניתנת למורים על מנת להבטיח את השגת המטרות של התוכנית.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין