Lily Orland-Barak
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • סיכום

    מחקר זה תוכנן כדי ללמוד מסיפורי הצלחה של התפתחות והשתלבות מורים מתחילים, תוך עקיפת קשיים. המחקר מציג מקורות אישיים והקשריים של חוזק ותמיכה, הזמינים למורים בשלב הכניסה למקצוע. הוא חושף היבטים בלתי פורמליים של האופן שבו מורים מתחילים לומדים דרך הפרקטיקה היומיומית שלהם, היבטים שלרוב מתעלמים מהם בספרות המקצועית, לצד מסגרות פורמליות של למידה ותמיכה. המחקר בוחן את הסיפורים של חמישה מורים מתחילים מחמישה בתי ספר שונים. כלי המחקר כללו ראיונות ותצפיות, בתוספת נקודות המבט של בעלי תפקידים מכל בית ספר, כדי ליצור תמונה הוליסטית יותר של התקדמות המורים המתחילים ושל התהליכים המקיפים בבתי הספר שלהם.

  • סיכום

    ניתן לקדם למידה מקצועית של מורים באמצעות למידה מבוססת סימולציה (SBL). פרקטיקה זו כוללת למידה שיתופית, היבט שאותגר על-ידי דרישות הריחוק החברתי של הקורונה. המציאות המורכבת הזו שימשה כרקע לחקר המקרה המעמיק המוצג כאן, אשר בחן את חוויות הלמידה של צופי SBL בהקשר של מורים פעילים המשתתפים בסדנאות הכשרת מורים מבוססות SBL, שנערכו במרכז סימולציה הממוקם במכללה להכשרת מורים בישראל.

  • סיכום

    המחקר בחן את מודל החונכות המשולשת בהתנסות המעשית של סטודנטיות לחינוך בגיל הרך. מודל זה כרוך בשיתוף פעולה בין המוסד האקדמי לבין בית-הספר או הגן (תוכנית אקדמיה – כיתה). שלושה דפוסי אינטראקציה, שקידמו או הפריעו לתהליך הלמידה של הסטודנטיות, זוהו בקרב שלישיות החונכות שנחקרו: דיסוננטי, הרמוני וויכוחי. הדרך שבה התפתחה בתוך השלישיות סוכנות התייחסות (הדינמיקה והשיתופיות בין החונכים לבין הסטודנטים) נמצאה כהיבט המשמעותי ביותר בתהליך הלמידה של הסטודנטיות.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין