Kristina J Doubet
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
-
תקציר
פעם, היה נהוג להטיל על תלמידים שסיימו את המטלה בהצלחה ומוקדם להצטוות למתקשים ולעזור להם. או, לחילופין, לנווט את הרמה הפדגוגית לכיוון הממוצע הכיתתי, וכפועל יוצא מכך לקצץ את כנפי המצטיינים. היום, ברור כי הדרך הנכונה והמקובלת היא הוראה מותאמת. כיצד מיישמים ומטמיעים הוראה מותאמת כיתתית? כריסטינה דאובט, חוקרת חינוך ומורה לשעבר, מציעה להלן פרוטוקול של יישום הוראה מותאמת בכיתות א'-י"ב.
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

