-
תקציר
מצבם הכספי של סטודנטים להוראה נחשב לסוגיה רצינית משום שאין הם מרוויחים די במהלך מסלול ההכשרה הארוך. חמור מכך, השכר שממתין להם במערכת החינוך אינו מפתה – בלשון המעטה. לכן, בראש ובראשונה יש לבדוק האם וכיצד ניתן להעלות את שכרם של הסטודנטים המתמחים והמורים המתחילים, ולמנוע את הבעיה מלכתחילה. אם אין בכוחה של המערכת לעשות כן, ראוי לעבור לאסטרטגיה של התערבות מונעת, ולטפח בקרב מורי העתיד מיומנויות של התנהלות פיננסית. לבסוף, ראוי לציין כי חרף מגבלות פיננסיות, חלק מן המורים שהתראיינו הצליחו לספק הוראה איכותית ולהפגין חוסן מנטלי, כישרון ושאפתנות.
-
סיכום
מאמר זה סוקר מחקרים לגבי ההתפתחות הקוגניטיבית, ההתפתחות החברתית וההתפתחות הלשונית של הילדים כדי לבחון כיצד ההתפתחויות בתחומים אלה מתאימות להתפתחות שמתרחשת בו-זמנית בידע ובהתנהגות הכלכליים. המחברים טוענים כי ילדים הם סוכנים כלכליים המסוגלים להשתמש בחשבון חיסכון ומציגים התנהגויות של חיסכון בגיל מוקדם כגיל חמש או שש שנים. וכן, הם טוענים כי שיקול הדעת הכלכלי של הילדים מופיע ומתקדם יחד עם ההתפתחות הקוגניטיבית, החברתית והלשונית (Terri Friedline, 2015).
חינוך פיננסי
מיון:
נמצאו 2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין