עביר ותד
מיון:
3 פריטים
פריטים מ- 1 ל-3
  • סיכום

    מתוך הסתכלות רוחבית, כלכלית ומעמיקה, נייר מדיניות זה מליץ על הכנסת הכשרות בתחומים טכנו-פדגוגיים לתוך הסטאז' ותוכנית הפיתוח המקצועי בתוך בית הספר. זאת, בשל העלות הנמוכה ובעיקר בגלל התועלת הפוטנציאלית הגבוהה שחלופה זו עשויה להביא. בשקלול כלל הקריטריונים, חלופה זו מקבלת את הציון הגבוה ביותר, ולכן צוות הכתיבה ממליץ על יישומה. חלופה זו נתמכת במחקרים העוסקים בתרומתן של מעורבות המורים ושל התרבות הארגונית לאפקטיביות ההכשרה.

  • לינק

    למחקר זה שלוש מטרות: להשוות את דפוסי ההנעה של משתתפים בקורסי MOOC הלומדים באותו קורס אך בשפת הוראה שונה; לבחון את הקשרים בין השגת הנעה לבין צורות שונות של מעורבות; ולאפיין את מסיימי קורסי ה-MOOC בהתאם להנעה שלהם ללמוד. החוקרים ערכו חקר מקרה במסגרת של קורס MOOC בתחום "ננו-טכנולוגיה וננו-חיישנים" אשר הועבר בשתי שפות: אנגלית וערבית ( Barak, Miri; Watted, Abeer; Haick, Hossam, 2016).

  • לינק

    בשנים האחרונות עוסקים מוסדות אחדים להשכלה גבוהה בפיתוח של קורסים ללמידה מרחוק בסיוע פלטפורמות אינטרנטיות. המגמה כיום היא לפתח קורסי "מוק" המאפשרים השתתפות חופשית בקורסים אקדמיים ללא תשלום או דרישות קדם. המאמר הנוכחי מתאר את השלבים שהובילו לתכנון ולפיתוח של קורס מוק בטכניון בנושא ננו-טכנולוגיה וננו-חיישנים, הן באנגלית והן בערבית ( מירי ברק, עביר ותד, מיטל שגב, חוסאם חאיק ).

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין