גבי סלומון
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
  • מאמר מלא

    כדי להבין מהי למידה משמעותית יש להבין מהי למידה לא משמעותית. למידה משמעותית היא תוצר של הבנה ויצירת הקשרים וקשרים החשובים ללומד. מסקנה: הוראה נעשית משמעותית כאשר היא מצליחה להניע תלמידים ליצירת הקשרים וקשרים החשובים להם (גבי סלומון).

  • סיכום

    קטעים מתוך ראיון שערך ד"ר נמרוד אלוני עם פרופ' גבי סלומון, חתן פרס ישראל לחינוך וראש המרכז לחקר החינוך לשלום באוניברסיטת חיפה. סלומון מתייחס לשלבי ההתפתחות בחינוך לשלום ומאפייניו, מתאר את מצב החינוך לשלום בישראל של ימינו, מגדיר את מטרות החינוך לשלום, הקשיים ביישומו ועוד.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין