-
סיכום
מאמר זה מבהיר מדוע וכיצד יש להתאים את מערכי השיעור, יחידות הלימוד ותוכנית הלימודים לדור התלמידים הנוכחי (דור ה-Z ודור ה-Alpha). חשוב מאוד לעורר את תלמידי החטיבה העליונה לחשיבה באמצעות שאלות פתוחות שאין עליהן תשובה חד משמעית ואפילו לשקול להכניס שאלות כאלו למבחנים עם ציון. כבר בחטיבה העליונה, מומלץ שהלומדים יתנסו באפיקים רציניים ומהותיים דוגמת תכנון ערים, צפיפות אוכלוסין או ניהול משברים. בנוסף, בבתי ספר יסודיים ועל-יסודיים, כדאי לחלק בתחילת השנה סקרי או משחקי הכר-את-התלמיד, לעיין בתשובות התלמידים ולתרגם את תחביביהם ומשאלותיהם לתרגילים או מערכי שיעור.
-
תקציר
פעם, היה נהוג להטיל על תלמידים שסיימו את המטלה בהצלחה ומוקדם להצטוות למתקשים ולעזור להם. או, לחילופין, לנווט את הרמה הפדגוגית לכיוון הממוצע הכיתתי, וכפועל יוצא מכך לקצץ את כנפי המצטיינים. היום, ברור כי הדרך הנכונה והמקובלת היא הוראה מותאמת. אבל, האם הדבר אכן אפשרי? כיצד מיישמים ומטמיעים הוראה מותאמת כיתתית? כריסטינה דאובט, חוקרת חינוך ומורה לשעבר, מציעה להלן פרוטוקול של יישום הוראה מותאמת בכיתות א'-י"ב.
Kristina Doubet
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

