Cathrine Ginel
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
-
תקציר
כדי להתמודד עם המחסור החמור והמחריף במורים, מערכות חינוך ברחבי העולם נוקטות בשיטה של הכשרה תוך-כדי-עבודה. לפיכך, המורה מתחיל את הקריירה בהקדם האפשרי, הליך הכניסה להוראה מואץ משמעותית, כוח העבודה מתעבה בין-רגע והמחסור הכמותי במורים מטופל. הבעיה היא, וזו בעיה מהותית ומשמעותית, שחסרות לאותם מורים המיומנויות המקצועיות והפדגוגיות הדרושות כדי לקדם תלמידים, להניעם להישגיות ולדבוק בתפקיד. על רקע זה, מחקרה של קתרין גינל בוחן ומציג את הפעולות האופרטיביות הדרושות לצורך מיקסום היעילות הפדגוגית של מורי הכשרה תוך-כדי-עבודה ושימורם במערכת.
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

