Boris Koichu
מיון:
1 פריטים
פריטים מ- 1 ל-1
  • סיכום

    כיצד ניתן לשפר את עיצוב המשימות של מורים בפיתוח מקצועי? לפי מחקר זה, ניתן לעשות זאת באמצעות פיגומים, המשמשים לפתרון בעיות. המחקר מתאר פיתוח מקצועי של ארבעה מורים למתמטיקה, שכלל 10 מפגשים. המורים נחשפו תחילה למשימה מתוכננת היטב בגיאומטריה כלומדים, ולאחר מכן התבקשו לעצב משימות גיאומטריה חדשות עבור תלמידיהם. הפיגומים שסופקו להם היו דוגמה אישית (modelling), השתקפות, ניסוח ודוגמאות מעובדות. ניתוח הנתונים מראה כיצד השימוש בפיגומים מסוימים היה מועיל תוך שימור האוטונומיה של המורים כמעצבי משימות.

שימו לב! ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על הכפתור בצד ימין