-
סיכום
מחקר זה בוחן קורס “דיאלוג מוזיאלי רב־תרבותי” שנכחו בו סטודנטים פלסטינים־ערבים וסטודנטים יהודים־ישראלים לתואר ראשון באמנות ובהוראת אמנות במכללה בישראל. הסטודנטים במכללה, שהוכשרו בהוראה דו־לשונית בהנחיית מורים־עמיתים, הובילו בני נוער פלסטינים־ערבים ויהודים־ישראלים מבתי ספר תיכוניים למפגשים עם יצירות אמנות במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית (תרבות הרוב היהודית־ישראלית) ובגלריה לאמנות אום אל־פחם (תרבות המיעוט הפלסטינית־ערבית).
-
סיכום
רכישת מיומנויות חברתיות-רגשיות חשובה במיוחד בגיל הגן, שכן היא מספקת בסיס איתן להתפתחותם של הילדים, תורמת לרווחתם ומסייעת להם לתפקד ביעילות, במיוחד בחברות פלורליסטיות. ספרות ילדים נחשבת לערוץ מרכזי להקניית מיומנויות כאלה – זוהי דרך יעילה לחנך את הילד בשלמותו באמצעות הוראה רב-תחומית המאפשרת פיתוח של מיומנויות אקדמיות וחברתיות-רגשיות כאחד. מחקר זה בחן כיצד משתקפת למידה חברתית-רגשית בספרי ילדים בעברית ובערבית הכלולים בשתי תכניות ממשלתיות לבתי ספר יהודיים וערביים
Athar Ḥaj Yaḥya
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

