-
תקציר
לצד התרומה המשמעותית של קבוצות ווטסאפ להעמקת המעורבות ההורית ולהגברת ערוצי התקשורת בין הורים למורים, מתברר כי קיימים גם אתגרים מורכבים הנלווים לשימוש בהן. בין האתגרים הבולטים ניתן למנות מעורבות יתר של הורים בענייני בית הספר, פגיעה אפשרית בפרטיות המשתתפים וטשטוש גבולות הסמכות של המורה. החוקרים טוענים כי ניהול מושכל ומובנה של הקבוצות, הכולל הגדרה ברורה של כללים וגבולות שיח – הן ברמה מוסדית והן במסגרת הקבוצה המקומית – עשוי לסייע בהתמודדות עם אתגרים אלה. יישום עקרונות ניהול אלה מאפשר למצות את הפוטנציאל החינוכי של הפלטפורמה ולהעצים את יעילות הקשר שבין ההורים למורים.
-
תקציר
הרשתות החברתיות – והמדיה החברתית בכללותה – יצרו מהפכה של ממש במרחב הדיגיטלי. ערוצים אלה מאפשרים תקשורת אינטראקטיבית, שוויונית, לעיתים גם אינטימית, המאתגרת מבנים חברתיים, גבולות תרבותיים והיררכיות מוסדיות. נתונים מכל רחבי העולם מצביעים על כך שעיקר המשתמשים שאימצו ערוצים אלו הם צעירים ובני נוער, ילידי דור ה-Y ("ילדי המילניום") ועמיתיהם הצעירים ילידי דור ה-Z.
חננאל רוזנברג
מיון:
2 פריטים
פריטים מ- 1 ל-2
שימו לב!
ניתן לחזור לתוצאות החיפוש האחרון מכל עמוד באתר בלחיצה על
הכפתור בצד ימין

