תפקידם של מנחי התכנית לתקשוב חינוכי בבתי הספר התיכוניים באוסטרליה
Skues, J. L., & Cunningham, E. G. (2013). "The role of e-learning coaches in Australian secondary schools". Journal Of Computer Assisted Learning, 29(2), 179-187.
מטרתו של מחקר זה הייתה לחקור את החוויות של מנחי התקשוב החינוכי העובדים באוסטרליה לצד בתי הספר התיכוניים כדי לגבש תמונה ברורה ומעמיקה יותר לגבי תפקידו של מנחה לתקשוב חינוכי.
שבעה בתי ספר תיכוניים באזור המזרחי החיצוני של מלבורן באוסטרליה היו מעורבים בפרויקט תקשוב חינוכי שנמשך שלוש שנים.
ראיונות מובנים למחצה נערכו על ידי חוקר עצמאי עם מנחה לתקשוב חינוכי מכל אחד משבעת בתי הספר שהשתתפו במחקר.
מספר נושאים עלו מהראיונות, כולל בלבול לגבי התפקיד, שינויים בתפקיד במהלך הזמן, החשיבות של ביסוס היחסים, חסמים לגבי ההבנה של ICT ושימוש ב-ICT.
כדי לסייע בשילוב ICT בפרקטיקות ההוראה בבית הספר התיכון, המחברים ממליצים כי יש צורך שהמנחה לתקשוב חינוכי יעבוד בבית הספר במשרה מלאה ויקבל תמיכה מהנהלת בית הספר כדי שיוכל לספק את ההתפתחות המקצועית הרלוונטית ואת התמיכה המתמשכת למורים.
ראה גם :
מודל מערכתי להטמעת תקשוב בתרבות בית-ספרית
קופסה השחורה של תהליכי הטמעת תקשוב