תחושות של למידה משמעותית והשלכותיהן לחינוך ולהכשרת מורים
מאת: אמנון גלסנר
אמנון גלסנר , " תחושות של למידה משמעותית והשלכותיהן לחינוך ולהכשרת מורים, כתב העת המקוון לקסי-קיי, ינואר 2014 , גיליון מס' 1.
מאת : ד"ר אמנון גלסנר
הסקירה של ד"ר אמנון גלסנר עוסקת בלמידה משמעותית ותחושת הערך שהיא יוצרת אצל הלומד. כדי שזו תתרחש על הלומד לגלותה בכוחות עצמו, כאשר תפקידו של המורה/המנחה לאפשר סביבת למידה ולסייע לשם כך בפיתוח ההנעה אצל הלומד תוך התנסות ופעילות.
עדיין אין תגובות לפריט זה
yyya